محصولات

تجهیزات کارخانجات فرآوری

سلول فلوتاسیون

سلول فلوتاسیون

تجربه و دانش کارشناسان شرکت صدرا تجهیز مهرگان با همکاری متخصصان خطوط فرآوری، باعث به وجود آمدن سبد گسترده ای از انواع طرح‌ها و مدل‌های سلول فلوتاسیون شده که راندمانی مشابه نمونه‌های خارجی و هزینه‌های جاری و استهلاک بسیار کمتری  دارند. انواع سلول‌ فلوتاسیون قابل ساخت در شرکت صدرا تجهیز مهرگان عبارتند از:

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با سلول‌های فلوتاسیون ساخت این مجموعه، به صفحه این محصولات در سایت مراجعه نمایید.

پمپ اسلاری

پمپ اسلاری

طراحی و ساخت انواع پمپ اسلاری، جهت کاربرد در کلیه فرآیندهای کارخانه‌های فلوتاسیون از خوراک سیکلون‌ها تا فلوتاسیون و فرآیند آبگیری از جمله فعالیت‌های شرکت صدرا تجهیز مهرگان می‌باشد.

با توجه به استفاده از متریال مقاوم به سایش و خوردگی، ایجاد پوشش‌های مختلف الاستومری و الاستیکی و نیز تنوع در طراحی انواع پمپ‌های رایج در صنعت توسط شرکت صدرا تجهیز مهرگان، می توان این پمپ‌ها را  گزینه مناسبی جهت استفاده در کارخانجات فرآوری، صنایع کاشی و سرامیک و … دانست. انواع پمپ اسلاری قابل ساخت در شرکت صدرا تجهیز مهرگان، در 5 مدل زیر، دسته بندی می‌شوند:

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با پمپ های اسلاری ساخت این مجموعه، به صفحه این محصولات در سایت مراجعه نمایید.

پمپ اسلاری وارمن صدرا تجهیز مهرگان
میکسر و کاندیشنر

میکسر و کاندیشنر

در طراحی مخازن با توجه به حجم مخزن، درصد جامد، نوع ماده معدنی و … نوع درایو به صورت تسمه و پولی یا گیربکس کوپل شده انتخاب می‌شود و همچنین جهت بهبود عمل اختلاط، از غلاف دور شافت و بافل‌­های محیطی استفاده می‌­شود. متناسب با روش فرآوری و نوع کاربری و سفارش کارفرما، انواع پوشش‌ها از قبیل پوشش­ رنگ‌های آلکیدی، کلتار اپوکسی، رابرلاینینگ ضد اسید و … برای مخازن قابل استفاده است. انجام بازرسی‌های جوش، تست رنگ و آنالیزهای NDT و … مؤید کیفیت تجهیزات شرکت صدرا تجهیز مهرگان می‌باشد.

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با کاندیشنر، به صفحه این محصول در سایت مراجعه نمایید.

مخزن میکسر و کاندیشنر صدرا تجهیز مهرگان
هیدروسیکلون

هیدروسیکلون

یکی از دستگاه‌های رایج در تمامی صنایع به خصوص در صنایع معدنی، که برای جداسازی جامد از مایع استفاده می‌شود هیدروسیکلون یا سیکلون می‌باشد. هیدروسیکلون‌ها ابزاری ساده و کاربردی جهت جدایش مواد ریزدانه و ساینده از پالپ می‌باشند. هیدروسیکلون بدون نیاز به انرژی الکتریکی، با افت فشار ناچیز و بهره برداری آسان، در حذف ذرات جامد از جریان آب برگشتی کارخانه‌های فرآوری و نیز در فرآیند فرآوری برخی کانی‌ها در واحدهای فرآوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت صدرا تجهیز مهرگان قادر به ساخت هیدروسیکلون‌های طرح  kerbs و سیکلون واسطه سنگین می‌باشد.

شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با هیدروسیکلونهای ساخت این مجموعه، به صفحه این محصول در سایت مراجعه نمایید.

Hydrocyclone هیدروسیکلون صدرا تجهیز مهرگان

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید